Lite kort om senaste dagarna...

Sedan jag kom hem från sthlm har jag bara låst in mig i mitt hem och bara varit.
Har knappt orkat prata med någon eller gjort något speciellt.
I går (fre) kom en sak som gjorde mig på lite bättre humör nämligen ett paket från min far..hihi..
Snacka om att han gissade rätt på det jag tycker om. That's good!
Ska försöka ta ett foto på sakerna och lägga upp så fort som möjligt.
Har bara min dåliga mobil kamera men den får väl duga.

Som sagt så har jag varit lite deppig och trött med mera senaste dagarna och jag lär väl vara det någon dag till men ska försöka skriva nått inlägg imorgon.!


Just nu sitter jag och tjurar över att mina cigg nyss tog slut..bummer!!
Orkar inte gå till statoil så ja ska sitta här och tycka synd om mig själv...HAHAHAHAHA



Over and Out


Kommentarer
Lisa

:) ibland är det de enda rätta !

2009-07-19 @ 09:59:39
URL: http://lajja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mynameiiismy

made in London

RSS 2.0