Krogbowlingen & Party

Jahopp hur ska man förklara gårdagen/natten då?! :)
Jo först var vi hemma hos Jennie och drack lite vin, vid 18 drog vi till bowlingen och mötte upp alla andra.
Vi hade 2 lag från våran krog. Sammanlagt var det 42 lag tror jag!
Jag var med i båda våra lag!
Vi spelade från 20-00!!
För ena laget gick vindare (vilket vi inte trodde att vi skulle göra).
Det slutade men att vi kom på andra plats!! :) dom som vann hade 12 poäng mer än oss så det var riktigt jämt ändå, så det var lite irriterande att vi inte lyckades vinna men jag är inte bitter. ;)
Sedan drog vi till Wasa (jobbet) där efterfesten hölls. Där vart det All In!
Trevligt folk och allt var toppen.
När det stängde drog jag och syrran hem till Jennie och sov på hennes soffa! Tack Jennie :)
Vaknade klockan 10?!? Pigg och inte speciellt bakis, hade mest träningsvärk i rumpa och ben?! Haha
Väckte självklart både syster och Jennie för jag vill inte vara vaken och pigg själv. ;) dom var dok inte lika pigga som mig.
Vi "fixa" oss och drog å käka på TacoBar.
Sedan hem till Jennie igen för att softa på hennes sova, alla tre somna där ett tag.
Vid fyra drog jag och Moa hem.
Sen har jag bara legat i sängen och hållet på med datan och tvättat lite.
Va nyss och åt på McDonalds med syster, nu ska jag ta upp tvätten och sen ska jag försöka sova.

Xoxo



Jennie, Dj Martin och Moa (syster)


 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mynameiiismy

made in London

RSS 2.0