Lycka!

Det är såhär att jag har växt upp med min mamma och "styv" far men jag har aldrig haft kontakt eller träffat min biologiska far.
Han är engelsman och bor i England, min mamma bodde där med honom innan jag föddes. Innan jag föddes så flyttade hon hem till Sverige.
Dom hade lite kontakt fram tills jag var ca 2 år.
Sedan jag var liten har jag vetat om honom.
Varje födelsedag hoppades jag på att han skulle dyka upp. Jag har alltid velat få någon kontakt med honom.
Jag hade precis nyligen bestämt mig för att leta upp honom, hade tagit reda på en byrå i England som letar upp släktingar åt en.
Men i torsdags natt hände nått fantastikt, min mamma hittade honom på Facebook?!
Genast skickade hon ett mail till honom och skrev att även jag hade facebook.
I fredags när jag gick in på Facebook hade jag fått ett mail av honom.
Jag viste inte om jag skulle gråta eller skratta, detta ögonblick har jag väntat på hela mitt liv!
Nu har vi skickat lite mail samt bilder till varandra och det känns underbart.



Fortsättning följer....


Kommentarer
Hanna Helt

Hjälp mej på min blogg ! :)

2009-06-21 @ 14:27:06
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Sassa

Vad roligt att du fått kontakt med din pappa :) Hoppas allt är bra med dig. Kram

2009-06-24 @ 08:52:29
URL: http://isqristall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mynameiiismy

made in London

RSS 2.0